Busragunayy İyi akşamlar kızlar bir sorum var benim geçenlerde midem bulanıyordu 2 gün önce ama şu sıralar bulantım durdu dün değerime baktırdım 500 kerde yükselme var 4+2 deyim bu normal mi bulantı azalması
Kubraygt Busragunayy dursun ne güzel içim çıkana kadar kustuğum günler geliyo gözümün önüne de sevin bence çünkü ilk aylar bulantı son aylar da mide yanması sanrm hamileliğin temel kuralı gibi bişey
Busragunayy Tabiki iyi bir şey olur ama ne bileyim allah korusun işte insan tesirgin oluyır ama tabi kötü düşünmemek lazım 🥰