Kızlar 37+2 haftalığız bugün kontrolümüz vardı. Kilosu 3350 gr boyu 52 cm bebişin. Doktorum sürekli umarım gününü doldurmaz hemen gelir bunu bi de çıkarması var dedi 🥴 olmadı 39 olunca suni sancıyla başlatalım doğumu dedi bebek kilolu olacağı için.. Siz ne düşünüyorsunuz? Suni ile başlatmak ne kadar doğal olur bi türlü karar veremiyorum 😬