M-Y2020 sibel-ya ben hepsini 30 dereecede 2 kere yıkadım ilki deterjan ile ikincisi hiçbir şey atmadan alerjik ihtimali yüksekti öylede oldu şimdi 2. Gebelik yine aynısını yapacağım
Gizemb41 sibel-ya ben renklerine ve kategorilere ayırıp hepsini 30 derecede bebek deterjanıyla (Siveno baby ile) yıkadım ve Eylül ayında sıcaklarda güneşe asıp kuruttum
Yagmurr1 mommys1 bebek programları çok uzun ve derecesi çok yüksek onda yıkamayın 30 derece ve kısa program yeterli yoksa çeker ve lekeli olmadıkları için gerek yok canım ben renklerini ayırarak 30 derece 30 dakikalık program da yıkadım
mommys1 Yagmurr1 aaa o zaman bende öyle yapayım alısverisi yaptıkta yıkama ütüleme kaldı sadece 29. haftadayım 32. haftada falan hazır olsun diyorum bavul alacağım bitane
Smy17 sibel-ya 30 derece 30 dakikalık programda renklerine göre ayırarak yıkadım ben zaten lekeli vs değil bence yeterli oldu 😊
Yagmurr1 sibel-ya renklerine ayırarak 30 derece 30 dakika da yıkadım canım renklerine ayırmanı tavsiyeye ederim eğer çok koyu şeyler de varsa istet istemez derece az da olsa geçiyor renk koruyucu mendille atmıştım hepsini ayrı ayrı mesela koyu renklerin renkleri akmış biraz mendile eğer karışık atsaydım büyük ihtimalle açık renkli ve beyaz olanlara geçerdi ilk battaniyelerini Müslin örtülerini yıkadım daha sonra yünlü örülmüş şeyleri bir yıkayıp astım sonra çamaşırlara başlamıştım hepsi 30 derece 30 dakika da
busesen sibel-ya bebek programı çok uzun diye narin programda 30 derece 800 devir yıkadım. Beyazları duru toz sabunla renklileri unibaby sıvı deterjanla yıkadım.
Yagmurr1 mommys1 aynen ben orta boya hazırladım valizi yıkadım ütüledim bir de ben renklerine ayırmıştım koyu renkliler ve beyazları da açık renklerle birlikte yıkadım renk koruyucu mendille iyi ki de öyle yapmışım bana hepsini aynı anda at düşük derece de renk vermez demişlerdi ama oğlumun koyu renkli şeyleri renk vermiş mendildeydi hepsini bir atsam muhakkak beyazlara ve açık renklilere geçerdi 🙂
Yagmurr1 mommys1 deviri de 800 deydi zaten hep onu kullandığım için değiştirmedim 1000 devir çok yıpratıyor çamaşırları önce battaniyelerini müslin örtülerini bir dediğim program da yıkadım astım onlar kuruyunca el örgüsü ve yünlü kıyafetlerini bir yıkadım ondan sonra da çamaşırlarını yıkadım ayırarak hepsini bir güne bırakmayın yorucu oluyor kolay gelsin 😊
mommys1 Yagmurr1 ay bakınca bişey yok gibi gözüküyor ama baya uğraştırıcı duruyo teşekkür ederim yardımcı olduğun için bebiş 🌸
Gozde_52 Beyazlarida renklileride 30 derece bebek deterjaninda hassas derecede yıkadım ama tabi hepsini tersten yikadim ve aşırı deterjan koymadım her ihtimale karşı 🥰🌸 ilk oğlumda böyle yapmistim bu ikinci gebeliğim ondada böyle yapıp yıkadım herşeyini 👌