Zmra-13 Odininmamisi Bugün tekrar istedi sonuç için gitmem gerekrmi acaba e nabızda bekledim çıkmasını ama çıkmadı öğleden sonra çıkar dedi kan almadaki hemşire
CeydaST Odininmamisi anladım kuzum benim de bir kaybım oldu öyle kimyasal VS değildi. 2 kere falan da yçbozuk teste denk geldim 😂 şimdi 4.5 aylık oğluşum var. Rabbim isteyen herkese nasip etsin kimseyi aratmasın
Odininmamisi CeydaST Benim oğlum da 9 aylık kayıptan sonra hamile kalıp doğum yaptım 🌸 Amin canım Allah isteyen herkese nasip etsin
CeydaST Zmra-13 çıkmış olması lazım. Sağlık ocağında verdiysen gidip öğren. Doktor bakmadıkça e nabız a düşmüyor
Zmra-13 CeydaST Baktım değerime çıkmamışbdüşmüş 7.68 e sırtbağrım ve akıntım çok adette olmadım 5 gün geçti beklim mi yoksa doktora gidim mi öğleden sonra
Zmra-13 CeydaST Amin inşallah rabbim evlat sahibi olmak isteyen herkesi sevindirsin umutsuz bırakmasın kimseyi rabbim🤲
CeydaST Zmra-13 amiinn 4 sene uğraştık çok şükür nasip etti Rabbim. İsteyen herkese nasip etsin aratmasın
Zseda Odininmamisi Bu anıyı anlatma sebebi siz yine de ciddiye alın garantici olun baktırın demek istemiş kötü bir şey dememiş. Sizde canınızı sıkmayın ama bu tarz yorumlar gelmeli ki tecrübelenelim.