Nur5219 Merhaba, 22 haftalık gebelikte kan tahlilinde Trigliserit: 452 Kolesterol : 273 Ldl kolesterol : 400 sanırım çok yüksek, bilgisi olan var mı ?
Nur5219 Banu17 kendi doktoruma gösteremedim ama perinotoloji doktoruma kolesterolüm çok yüksek dedim ama takmamam gerektiğini söyledi
Banu17 23kubra23 37.haftadayim kolesterol 400 üzeri bebekte yağlanma ve bu durumun anne karnında veya doğduktan sonra bebekte hipoglisemi yapabilir dedi baya korktum