Melikehatice çalıştığında şirket ödüyor maaşını senin izne ayrıldığından sonraki 16 hafta devletin sorumluluğunda yani diyelim 37 de ayrıldın37 ye kadar olanı iş yerin maaş olarak verecek 40 ta da doğurdun 3 haftayı devlet yatıracak kalan 13 haftayıda raporun bitince yine devlet yatıracak ziraatte hesabın varsa ziraate yoksa ptt ye 😊