beyazkalp kızlar merhaba; hamileliğimdeyim 5 haftalık daha çok yeni ilk çocuğum 4 ikinci kızım 3 sonuncu 1 yaşında hepsi sezeryan oldu son doğumumda ebe bir daha hamile kalır ver sezeryan olursan riski var demişti ama bende aldırmak istemiyorum doğumu yapmak istemiyorum.var mı aranızda 4. sezeryan yapan bana öneri verebilecek olan iyi ya da kötü 🩷😊 şimdiden teşekkür ederim 💐
3bebekannesiii beyazkalp bende 4. Bebegıme hamileyim en büyüğüm 5 ortancam 3 küçüğüm 2 yasında şuan 13+5 haftalıgız
Zemos1234 Ben 4 sezaryan oldum bi sıkıntı olmadı çok şükür şimdi beşinci sezaryan olcam ama dördüncü sezaryan dış gebelikten dolayı oldum