Minikbebek61 bende öyle çalışıyordum sabah 7,5 işbaşı akşam 5,5 çıkıştı sonra hamileleri 4de çıkmaya başladık yasakmış. Ben ikiz gebeydim 28. Haftada doktorum 1 aylık heyet raporu yazdı çalışamıyordum artık yani doktorunuzdan rica ederseniz tamamen onun elinde yazabilir raporu