Bir hafta oldu doğum yapalı, daha gelenim olmadi bizde annenin toparlanması beklenir ama artık gelenim olur, sunum tepsisinde kahve, lohusa şerbeti, ikramliklarda kurabiye yanına yaptırdığım isimli çikolata ve magnet yeterli midir, kek poğaça olmadan az mı gelir diye düşünüyorum ama her gelene kek poğaça yapacak halı olmuyor insanın