Dogan-ca29 zeymom_ ben bio pil kullandim ikinci üçüncü aydan beri kullandım . Hiiçç catlagim yok çok şükür. Düzenli de kullanmadım açıkçası ama kış aylarinda sabah akşam düzenli kullanmak daha etkili olur cilt kuru oluyo çünkü.
Daisy0000 Dogan-ca29 15. Haftadan itibaren Bio oil ve lierac kullandım,günde 4 litreye yakın su içtim. 33.haftada çatır çatır çatladım.Demem o ki ne kullandığınızın önemi yok,olacaksa oluyor
Dogan-ca29 Daisy0000 çok doğru cilt yapısı çok önemli gerçekten benim olmadı beni kardeşimin çatlakları oldu mesela
zeymom_ Daisy0000 ya benim yapım da çok hassas şimdiden başlıyor çatlamaya 13 haftadayım doğal zeytinyağı kantaron yağı sür falan dediler size danışayım dedi
Daisy0000 zeymom_ Doğum sonrası çatlak tedavisi yaptırırsınız, cidden krem yağ vs hikaye.. Bende çok sevinmiştim çatlamadım diye ,33te görünce çok üzüldüm.. Doğum yapalı 4 ay oldu onlarla yaşamaya alıştım 🥲