Poliçe de yazıyor, bir sene içerisinde doğumu karşılıyor. Anadoluda tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdım. Bir regli dönemi beklemeniz gerekiyor sadece. Yani sigorta yaptırdınız bir hafta sonra adet olduğunuz o ay hamile kaldınız, sigortanız doğumunuzu karşılıyor. Ben aralık da yaptırdım, Aralığa kadar durursam karşılıyor mesela. Sonrasında bitiyor