8+3 olduk geçen gün inanılmaz üst üste kusma yaşadım ara ara bulantım var ama rahatsız etmıyor iştahım azaldı. Cumartesi kontrol var korkuyorum vesvese ile doldurdum kendimi 6+2 iken kontrolde kalp atısını duymuştuk ya durduysa ya büyümediyse ona rağmen belirtiler devam edıyor ben hissedemiyorsam kötü birsey derse diye aklımdan atamıyorum 3 haftada bir kontrol olunca uzun zaman görmeyince böyle oldum 🤦🏻♀️