Mavi20 çok berbat bişe 🤢 hayatımda ilk kez içiyorum ve endişelerim var bozulduğuna dair, o yüzden sordum😀😀😀 asitli gibi yani dimi? Bardağın yarısına kadar koydum, çöpü attım geldim taşmış bardaktan. Kendi kendine bi celallendi taştı etti köpürdü 😀😀 normal diyosun yani dimii👭👭 bunu nasıl içiyosunuz yaa🤦🏼♀️