Kaderkya ilk gebeliğimde benimde öyle sorunum vardı ilaç kullandım dahiliye vermişti sonra hemen düzeldi, ama piskoljim bozulmustu dahiliyeci bebeğin zekasız olur demişti endokrine gittim araştırma hastanesinde ve hiçte öyle birşey olmadığını tiroitin hamilelikte oynadığını bişe olmıcanı söyledi