leylaAraf Kızlar daha 6aylık hamileyim ama doğumdan sonra hemen zayıflamayı düşünüyorum ama sütümü azaltmadan bana ne önerirsiniz saglıklı bir şekilde hem zayıflayıp heö sütümün bol olması için. İlk bebeğimde sütüm olsun diye çöm yedim ve aşırı kiloluyum şuan ikincide daha tecrübeli olmak istiyorum
Daisy0000 leylaAraf Diyet yapınca sütüm azalıyor, diyet değilde dengeli beslenme ve spor şeklinde ilerliyorum,23 kg almıştım 7 kg fazlam var,sezaryen göbeğim var ,dikişlerime güvenirsem karın çalışacağım inşallah eskisi gibi dümdüz hale getirebilirim :(
leylaAraf Daisy0000 ben sadece göbekten değil komple kilo aldım ve ne yazıkki veremedim şuan ki hamileliğim dede alıyorum o yüzden diyet ve spor düşünüyorum açıkçası 😔
Daisy0000 leylaAraf Yanlış anladınız ☺️Ben tüm vücuttan kilo aldım,kilo veriyorum heryerim incelmeye başlarken göbeğim küçülmüyor 🥲İnşallah süt probleminiz olmazda istediğiniz gibi yaparsınız.Benim sütüm ucu ucuna yetiyor yemekten kısınca azalıyor, o yüzden diyete kalkişamiyorum
leylaAraf Daisy0000 ha pardon şimdi anladım valla canm benim oğlumda ilk zamanlar kilo verdim göbek bile gitti eskisi gibi olmasa da.Ama emzirmeyi bıraktım birden kilo aldım ve aşırı derecede şişdim şuan bile kilolu bi şekilde hamile kaldım bı doğumdan sonra mutlaka vermem gerek.bence siz göbek korsese takın ve hiç çıkarmayın duştan duşa çalarım erir