arife_Nur_1919 korkma , tabi herkesin bünyesi farklıdır ama benim başından beri kanımda enfeksiyon çıkıyordu ama vajinal enfeksiyon çok şükür ki bebeğime geçmedi iki kere antibiyotik ve fitil kullandım öyle illet ki geçmiyor tekrarlıyor hep en son gittiğimde yine bebeğe geçmemişti ama ilaç kullandım doktorunuz da sizi yönlendirecektir . Malesef çoğu kişinin başına geliyor ama ilk haftalardA yine dikkat edin doktora söyleyin mutlaka ilaç tedavisi yapması gerek , çünkü Allah korusun bebege geçme ihtimali de var