2 gün önce detaylı usg de bebeğimde dudak yarığı olduğunu öğrendim. doktorum damağı sağlıklı gördü ama kesin olması adına 1 ay sonra tekrar bakacak. genetik olarak başka anomali var mı diye amniyosentez ve ekzom testi bakılacak. bu süreçten geçen anneler var mı ? başka genetik probleminiz çıktı mı? üzüldük ve panikledik haliyle tek dudakta kalması adına dua ediyoruz 😔