EslemBosnak Kan ilacı içip kahvaltı yaptıktan sonra çok mide bulantım oluyor halsizlik çöküyor direk yatmaya geçiyorum rahatlayamıyorum bunu yaşayan varmı çok bitkin düştüm artık 33 haftamdayım
ekc EslemBosnak Bana doktorum gece iç dedi gece içiyorum ben hem daha iyi. Kan hapını içtikten sonra süt ve ürünleri tüketilmemeli en az 2-3 saat emilimi azaltıyor bir faydası olmuyor
EslemBosnak ekc günde iki kez tüketmem gerektiğini söyledi banada doktorum bunuda deneyeceğim yinede ama teşekkür ederim