Asl_13 anladım teßekkür ediyorum. Bir de bişey sorcaktim böyle sertleşti zaman hareket etmesi için dürtüyor muydunuz? Benim dün iki göğsümün altını tamamen kaplamıştı sertlik neresi olduğunu bilmiyorum ama hareket etmediği için baya dürtmek zorunda kaldım. Yanlış bir şey mi yaptım acaba ya korktum bir an. Çünkü bebeği hissediyordum neresi olduğunu bilmiyodum sadece hareket etmiyordu