Deletedmom_85 Çocuğum için çok önemli O nasıl bir de şeker var tabi ama ben normalde de memlekete merhaba için çok önemli değil gerçekten boşa gitmesin merhaba ve ense kalınlığı merhaba ve ense kalınlığı merhaba yeteeeeerrr😂😂
-Annem Deletedmom_116 Çocuğum için hemen şeker yüklemesi yaptirmazsan bile bu arada benim detayliyi o yüzden bu nevresim takımları ve modelleri için çok iyi çalış kendini ama ben tercihimi o yüzden bu kadar güzel foto konulur mu 😂😂😂
Sormanehaldeyim20 Deletedmom_116 Çocuğum için çok önemli olan o görüntüler de çok iyi bir doktora danışınız bir şekilde tamam anne ve çocuk Bayramı kutlamaları kapsamında bir şekilde tamam kanka olur daha fazla mesajını bul birini unutmadı benim için üzülme ablacım Oğuzhan Koç konser heyecanı yaşıyor ve bu yüzden bırakmaz ve fotoğrafları o akıl hastanesi ilk kez o kadar çok çocuk var sonuçta kadın ve erkek çocuğu olduğu 😂😂
-Annem Deletedmom_116 Aahah resmen son zamanlarda dilimde olanları özetlemiş 😂😂 Özellikle nevresim takımı ahahah😂😂
Yazmelegi_ Deletedmom_116 ahahah sürekli kocama yazıyorum ya klavye de artık alıştı😃😃 seni de özledim kız 😁🌸büyüttün bebeği darısı bana kac aylık oldu
sedanur4004 Çocuğum için bir şey yok ama ben bu akşam ki doğdun büyük istanbul üniversitesi hukuk devletinde intikam yemini İntikam yemini İntikam almak isteyen bir şey yok ama ben bu akşam ki doğdun
umrumdadegil Deletedmom_116 çocuğum için hemen hemen her gün içiyorum ama öyle çift kişilik nevresim takımı özellikle de bu ara çok tiksinmiştim Bu nedir🤣
Ayfer33 Deletedmom_116 çocuğum için dedim ki bu şekilde setin ücreti nedir acaba intrnettede ne kadar erken yemişsin yaaa niye bu şekilde bir şey yazamıyorum 🤣🤣🤣