Merhaba güzel hamişler ❤️ ben 2. Bebeğime hamileyim 16 haftalığım ilk hamileliğimde doktorum d vitamini kullanmamı söylemişti decavit ama ben hap içemiyorum o yüzden kullanmadım ve kızım 2 kilo doğdu bu hamileliğimde elimde oldukça kendimi zorluyorum vitaminin bebeğin kilosu ile ilgisi varmıdır sizce benle aynı ay doğum yapan 2 arkadaşım vardi biri 4,5 kilo biri 3,5 kilo doğurmuştu sorduğumda vitaminleri kullandık dediler sizler kullandınız mı ?