Merhaba kizkar oğlum 3 gun önce 10 ayini tamamladi amma yaklaşık bir hafta falan olur geceler hiç uyumuyo gunduzleri de bazen iyi oluyor bazen ağlıyor hiçbişeyle ikna edemiyoruz gecelerde sürekli ağlıyor susmuyor uyumuyor doktora gğtürdük hiç bir problem olmadiğini dişlerinden dolayi olabiliceğini söyledi dişlerinin ikisi altda ikisi üste çikdi böyle durum yaşayan oldumu olduysa ne yaptiniz sakinleşdorici ne kulandiniz