Anonimanonim merhaba canım ben de Ovulasyon testinde iki gün önce koyulaşma gördüm 20. Günde. Pazartesi doktora gidince 14 mm iki adet yumurta görmüştü yani bu ay biraz geç olgunlaştı sanırım ya yumurtladın küçüldü ya da yeni oluluyor dedi bugün ısrarla koyulaşmayı daha yeni gördüm dedim yaptır dedi 22. Gün 1,4 çıktı sonucum yani yumurtlama olmamış sanırım daha ya bu kötü bir şey mi anlamadım kürtaj oldum 5 ay önce adetlerim hep saçma sapan 35 günü hiç geçmedi geçen ay 16. Gün yumurtlama görmüştüm 29. Gün adet oldum düzene girdi sandım bu ay yine böyle sen naptın durumun nedir ?