Iphone36 Kızlar yaşayan var mı 19 haftalık hamileyim 1 haftadır geçmeyen kaşıntılarım var yarın tahlil vericem çok mu erken başladı benim bebeğime zarar veriir mi bu durum çok korkuyorum .
sehrengiz_8 Iphone36 24 haftalıkken başladı benim ilaçları düzenli kullanırsan hiçbir sıkıntı yok oğlum 21 aylık
Celinonn sehrengiz_8 peki yemenize fln dikkat ettiniz mi özellikle yaptığınız bişe varmıydı bende korkuyorum bişe olucak diye 25 haftalık olduk bugün
Celinonn Benimde enzimlerim yüksek ama safra asitlerim normal geldi kaşıntım çok az günde bi iki kere oluyo 3-5 sn geçiyo sonra gastro doktoruna görün dedi doktor bekliyorum bende 😞
Iphone36 Celinonn kaç haftalık cıktı sızde de tehlikeli mi yani ilaçları kullansak doğuma kadar cocuk zarar gorur mu
sehrengiz_8 Celinonn yok hiç dikkat etmedim hemen hemen hepsini yedim ama doktorum bütün takviyelerimi kesti
Celinonn 24 haftalıkken çıktı bende ilaç içme şuan o kadar yüksek değil dedi kadın doğum doktorum ultrason çekilicem ayın 1nde sonra da gastroenterelojiye bi görünücem yine de
Celinonn Yaseminanc merhaba Devlet hastanesinde yaptırdım 2-3 günde de çıktı hemen aslında 10 günde çıkar demişti