Bende bebek arabası arayışındayım. Daha yeni hamileyim. Ama malum bu tarz büyük bebek eşyaları aşırı zamlanıyor. O yüzden büyükleri önce almak istedim. Bu ikinci hamileliğim. İlk oğluma travel bebek arabam vardı en iyisini aldım. Ama iş iyisinde bitmiyor. Travel tam bir kabus. Araca sığdıramıyoruz. Bagaj komple boş olması lazım. Pikniğe, tatile gittiğimizde ayak kısmı arabanın içine koyuyorduk. Hele kurması ayrı. Kızkardeşime verdim sen alcaksan al yoksa atacağım dedim. O da yeni doğum yaptı. Sevinerek aldı. Ama şimdi o da pişman tek olduğumda arabadan in bebek ayaklarını kur portföyü tak falan uzun sürüyor dedi. Bana katlanabilir, şık, çift yönlü kullanım olan bir araba lazım 🥹