balciirem Dün gece nişanım geldi diye yazmıştım. Sabah hastaneye geldim doktor muayeneden sonra Çatı çok dar beklesek de normal doğumda çok sıkıntı yaşarsın dedi ve plesenta yaşlanmış artık bebeği beslemiyormuş. Çok ani gelişti herşey ve bugün sezeryana alma kararı verdi nben şok 😂😂 şuan yavruma kavuşmaya saatler kaldı dua edin bana kızlar 🥰🥰🥰
karaguzelirem_ Hayırlı olsun çok sevindim sizin adınıza inşallah sağ salim kucaklarsınız evladınızı ☺️ rabbim bir avazda kurtulmayı nasip etsin, bizlere de çok dua edin bizlerde sağ salim alalım evlatlarımızı kucağımıza 🤲🏼
balciirem karaguzelirem_ doğum bekleyen bütün annelerimizin Allah yardımcısı olsun. En hayırlı zamanda sağlıcakla siz de alırsınız inşallah yavrunuzu kucağınıza ❤️