seyda53 Mlsfcr ben çok az kullandım kafasını hareket ettirdiği için yastıktan düşüyodu boynu ağırır diye kullanmayı bıraktım
Lavinya_21 Mlsfcr ben kullanmdım vala her emzırmeden sonra bı saga bı sola yatırdım kafa arkası düz fln olmadı