Jnsms merhaba bunu cok duydum.Benımde suan sancım var refl sancısı gıbı ama duzenlı mı duzensızmı anlıyamadım araları kısa ama sancı suresının ılıskıden sonra basladı hafıf refl sancısı gıbı ama şiddetli degıl 1 bucuk 2 saattır var belımede hafıf vuruyor sonradan mı sıddetlendı sızın