Arkadaşlar merhaba ikinci gebeliği planladık spiral vardı çıkarttım geçen ay bu ay hamile olduğumu öğrendim adet günümde 19 Eylül adet başlangıcım bu arada beta 39.50 çıktı 4 gün sonra verdim 117 çıktı pazartesi günlük pedi dolduracak kadar kanamam oldu gün içinde tekrar gelmedi şu an kahverengi lekenme var bu durumu yaşayan oldu mu aranızda Dr gittim düşmüştür diyor ama beta iki katına çıkıyor düzenli bir şekilde