Panioku Geçmiş olsun canım benim. Gebeliğimin 2. Ayında Influenza olmuştum. Ateşler içerisinde yattım 1 hafta çalışıyordum normalde, iş yeri sıkıntı yarattı o halde olmama ve yeni gebe olmama rağmen. Sadece parol ve bol c vitamini aldım. Ek olarak sabahları ballı süt limon yapıp içtim, bol istirahat et kendine iyi bak ateşin yükselirse mutlaka enfeksiyon değerlerine baktır. Şimdi 33+5 im geçen hafta yine aynı şekilde hasta oldum öksürüğüm hala geçmedi doktorum sıkıntı olmaz dedi ıhlamur zencefil önerdi ama ilk haftalarımda içme demişti o yüzden kendine dikkat et 🥺 Allah korusun bebişinide senide..