Fatmadnc95 7 aylık hamileyim bebek arabası araştırırken prego solo yu gördük fiyat performans olarak iyi olduğunu söylüyorlar hem travel hemse kabin boy olması büyük avantaj kullanan var mı ?
Snmlsn Fatmadnc95 kullanmadım daha bebişimiz yeni katılacak aramıza. Ama ben de prego solo aldım. Çok araştırdım. Dediğin gibi fiyat performans açısından en iyisi buydu. Ben çok seyahat ediyorum o yüzden bizim için en iyisi o diye düşündüm. Ve eşim de her zaman benimle olmuyor pratik olması gerekiyordu.
Gamzesel Fatmadnc95 bende prigo maybach aldım bi kere eşimin kızını bindirdik gezdirdik çok rahat hafif katlaması falan da çok kolay
Aaabbbsssddff __mom1 merhaba prego solodan memnun musunuz acaba pusrtin ana üstüne konması beni biraz düşündürüyor kullanışl açısından nasıl