Denizbllt canım ben bir kez marjinal bir kez de totalisli hamilelik yaşadım,marjinal olanda hiç sorun olmadı 28.haftamda tamamen tehlike kalktı ortadan yukarı yerleşim gösterdi,çok bilinçli değildim işimde gücümdeydim ama bolca dinlenmek gerekiyor riske atmamak için,totalis olanı en tehlikelisi onda kanamalıydı yatıyordum hep ama neticede ikiside sezaryenle oldu ve sağlıkla geldiler sorun olmadı,plasenta aşağıda diye bebekte problem olmuyor illaki ayrıca şanslı haftalardasın çıkabilir yukarı hiç stres yapma hep pozitif ol hamileliğin tadını çıkar bebeğine odaklan,şu an 18+2yim yine plasenta previa dediler ama marjinal mi totalis mi tam net koymadılar tanısını,şu günlere bebeğimin kıpırdadığını hissetmeye odaklıyım zevkine varıyorum içimde bi canlı büyütüyorum onun için plasentadına çok takılma bol su iç bol dinlen doktoru dinle pozitif oll🌸🌸