Merryy22 Kızlar gittim bugün doktora sat’a göre 6+2 keseyi gördük içinde bebekte oluşmuş ama mercimek kadardı doktor gösterdi, kalp atışı hakkında bişey demedi 2 hafta sonraya çağırdı o zaman mı net görülüp duyulucak?
Burcuilker1 Merryy22 canım bende keseyi 6.haftamda gördğm ama kalp atışı içim 8.haftanda gel dedi korkma gayet normal🌸
Blackkcat Merryy22 hayırlı olsun canım bebeğin hızla büyüyecek dr o zaman sana da dinletir kalp atışını🥰
Gul45 Merryy22 maşallah 2 hafta sonra duyarsınız kalp atışını inşallah.benimde randevüm bugün 6+4 karından mı muayene ediliyo.
elifilhan_kara Merhaba bende 6+1deyıim hastaneye gideceğim kalp atısı içinde daha duyulmuyor heralde sizinde ondan dinletmemiştir
mineoksuz11 Gul45 doktor bana gelmeden 1 litre su iç öyle gel daha rahat görünüyor o zaman dedi karından baktı bana da 6+5 teyiz bizde