Aybarssmom_ Kızlar ben 3 aylık hamileyken işten çıktım 1 senedir aynı yerde çalışıyordum sigortalı şekilde. Devlete herhangi bir yardım için başvurabiliyor muyum var mı öyle bi hakkım?
MasalAlparslanMom Aybarssmom_ 300 yada 400 lira galiba süt parası diye bı yardım var. Doğum belgeleriyle kaymakamlığa başvurmak gerek
tugcesakzci Aybarssmom_ süt parasına ve doğum parasına başvurabilirsiniz 300 TL falan ikisi de fakat sen çalışmadığın için eşin SGKlı çalışansa o başvurabilir senin başvurun red alır.