Adgg canım geçmiş olsun bende 6 Şubat depremini yaşadım . Gökgürültüsü şimşek yağmur beni etkiliyordu hatta burada post açtım bunla alakalı. Ama üç dört gece yağmur şimşek olup hiç bir şey olmadığını anlayınca kendime bunu sürekli söyledim bak alakası yok havayla ,senelerdir çok sert havalar olur etkilemez diye diye şuan daha rahatım inan geçiyor kendini ikna edebilirsin . 17 ağustosta hava simsicakti eğer rüzgar yağmur getiriyor olsaydı yaz ayında deprem olmaması lazımdı. Üstelik bebisin var iyi düşün stres yaşama 🙏