Seval0sevall 1palyaco kan pıhtılaşmam var 2 düşükten sonra öğrendim corasprin ve folik asit kullanıyorum corapriin kullanmama rağmen 3 düşük oldu kalır kalmaz iğne olamam lazım galiba
1zehratun Seval0sevall pozitif gördükten sonra kan testi verin olabildiğince erken doktor o zaman başlatıyor
1palyaco Seval0sevall bana da doktorum gebelikten önce kullanmana gerek yok ama gebe kalınca hatırlat bana iğne falan başlarız demişti .
1zehratun Seval0sevall inşallah tabi ki ama stres yapmayın iğneleri düzenli vurun olacak inşallah nasip
Gurbetkizi Benim de 2 dusugum var, erken gebelik testiyle öğrendim yeni hamileligimi, hemen 2 gün ard arda kan verdim ve sonrasında doktora gittim bat tarihinde igneye başladım. Suan 6+3 oldu doğuma kadar devam dedi doktor.
aleyna3008 Benimde iki kürtajım var kalp durmasından şimdi bidaha hamileyim Salı günü gitcem doktora bata göre daha yarın 4 haftalık olcak iğne kullanıpta sağlıklı doğum yapan var mı ben çok korkuyorum yine aynı şeyler olacak diye 2 genimde yatkınlık çıktı sadece
Sermec27 aleyna3008 ben ikinci oğlumda sadece iğne kullanmistim çok şükür oğlum doğdu 4 ay önce hamile kalmıştım yine iğne kullanmistim kaybettim kürtaj oldum şimdi yine hamileyim 4+3 hap kullanıyorum 1 er gün arayla iğneye de başladım bakalım nolcak