Günaydın güzel anneler , öncelikle hepimiz sağlıcakla evlatlarımıza kavuşuruz inşallah . Benim ilk gebeligimde 30 haftalıkken kalbi durdu açılmam olmayınca sezeryana alındım şimdi de 36 haftalık hamileyim doktorum 37. Haftada bebeği alalım çok riskli dedi hem rahim şekil bozukluğum var hemde böyle bir geçmiş öyküm var şuan bebeğim 2600 kiloda benim endişem küveze girer diye korkuyorum bu sürecin ne kadar yıpratıcı olduğunu biliyorum çevremden 37 haftada doğum yapıp bebeğini kucağına alan var mı çok merak ediyorum şimdiden teşekkür ederim 😊🤲