xbebegimx Ben preeklampsi ile sezaryen oldum, etkisi var daha da şişti benim ben diğer sezaryenlilerden 1 gün fazla yattım maalesef hastanede de, evde de 2 haftada anca indi. Annemgil çok korktu pıhtı vs ihtimalinden, ilk 1 hafta kan sulandırıcı iğneme devam ettim, emboli çorabı bile olmadı bacağıma o iğne olmasa bilemiyorum…