Yaseminaykut İyi akşamlar kızlar 18+5 aylık hamileyim. Yemek yemem ara öğünlerim akşam yemeğim iyi yani yiyebiliyorum ama çevremde 2 tane daha hamile anne adayı var ve aşırı yemek yiyorlar sürekli ellerinde bişiler oluyor normalmi benim durumum mu anormal anlamadım. Bilgisi olan yazabilirmi ?
peloo Yaseminaykut tabikide normal ne güzel işte :) bnm doktorum her kontrolde yeme dio 😂 sadece bazı aylar sebze ağırlıklı bazı aylar protein ağırlıklı beslen dio o kadar
Betllll Yaseminaykut her hamilelik ve her çocuk bir değildir cnm çok klişi olucak ama senn gayet normal onlarında bakarsan normal yeme isteğini kendileri değil hormonları istiyo sonuçta
Yaseminaykut Betllll haklısın ilk hamilelik olduğu için merak konusu oluyor böyle şeyler acaba bendemi bi eksiklik var diye.