Eşim Okb hastası yani kabul etmiyor ama öyle. Ya çok yoruldum eşimi çok severek evlendim bi hastalık bu biliyorum ama nasıl yaklaşmak gerektiğini bilemiyorum. Siz nasıl yaklaşılmasını istersiniz. Düşünün 29 haftalığım bebeğini kucağına almayacakmış doğunca hasta ederim diyor