İlk oğlumun adi Mete. Bu sefer biraz kararsiz kaldım. Barış olsun dedik ama Barış olursa ingilizce klavyede Baris olacak,yurt disinda yaşasa falan ilerde sorun yasar mi adiyla ilgili onu düşünüyorum🙈 Birde Efe ismi var aklimda Mete ile uyumlu uyum şartı çok aramiyorum ama Mete&Efe hosta oluyor.🫣