kızlar ilk çocuğum direk oldu yani ovülasyon testi, yumurtlama günü takibi vs yapmamıştım. Şimdi ikinci bebeği düşünüyoruz nasipse ovülasyon testleri ile yumurtlama günümü takip ettim ancak yumurtlama günümü değerlendiremedim ama yumurtlama günümden önce ki 1 haftayı full değerlendirdim. yumurtlama günümde birliktelik yaşamadım diye hamile kalma ihtimalim var mı sizce ? ayrıca yumurtlama gününden kaç gün sonra gebelik testi yapabilirim ? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim