Kr6543 Kızlar galiba bu ay ben de elendim bugün bat günüm 2 gün önce kan vermiştim maalesef 1.20den küçük çıkmış elimde 1 tane test vardı bugün yaptım ve test bozuk çıktı başka da gidip alma ihtimalim yok büyük ihtimalle 1-2 güne gelir adetim üzgünüm çok…
FKRKS29 Kr6543 ya hayirlisi olsun hakkınızda bende bugün 8 gün gecikme ile adet oldum sabah 😔 Rabbim kucağımızı boş bırakmasın en kisa zamanda hayırlısı ile güzel haberler almayı nasip etsin❤️
Sadeceanne2 Kr6543 rabbim nasip etsin kuzum Ümitsiz olma inşallah en yakın süreçte nasip olacak hep duamda sın tüm anneler ile birlikte
Nevsevmom Kr6543 herşeyin vakti saati var bitanem hiç üzülme Allahım onun zamanını en iyi bilendir güzel haberler al inşallah bundan sonra Allahım gönlüne göre versinn😘
FKRKS29 Kr6543 Yaa bende temmuzda boş gebelikten düşük yaptım 11 haftalikken 1 ay korunduk sonra bıraktık, Rabbim en kisa zamanda güzel haberler almayı nasip etsin, cidden ne zaman salcaz dusunmucez öyle olcak herld 🤦♀️ ilk gebeliginiz mi olcak sizinde
FKRKS29 Kr6543 Yaa ben hep reglye şu kadar var şu şöyle bu böyle diye aklımda sürekli, Rabbim nasip etsin hayırlısı ile elden bisi gelmiyo😔😔