Ben 33 haftalık doğum yaptım oğlum on gün küvezde kaldı sonra aldım ama sarılığı var sarılığı hiç geçmiyor çok yüksek o yüzden doktor bize mama önerdi önce kullanmak istemedim sonra baktım sarılığı iyice yükseldi mecburen aldım kullandım sadece iki kez vermeme rağmen sanki kabız olmuş