Kızlar Eşimle 30 Eylül Ve 7 Ekim İlişkim oldu şimdi diyeceksiniz ki neden bu kadar aralıklı oldu hem eşim yoğun çalışıyor hem de soğuk alginligi geçirdi bir de ben bir şey olur kanamam olur belki diye korkumdan o kadar aralıklı oldu sonra dedim ki ya 30 Eylül ‘ de olmadıysa bir de bugün deneyim Hadi HAYIRLISI Diyerek 7 ’ Ekim de de birlikte oldum . Şimdi gelelim asıl konuya ; ben ilk iliskiden 16 gün sonra kan testi verdim negatif çıktı yani 16 Ekim de . Evde yaptığım testler de negatif çıkıyor dün regl günümdu olmadım ama test negatif çıktı . Sizce geç döllenme olmuş olabilir mi eğer olduysa ne zaman ögrenebilirim ?