Handan_ylms Doktor pelvise inmediği için sezeryan önerdi hemen 40 haftaya giriş yaptık normal doğum olarak her şey yolunda top üzerinde egzersiz vs sürekli yapmaktayım bu konu da farklı bir bilgisi olan varsa paylaşabilir mi