Tugce48 Htcnur 6+5 im🥰kalp atışını cumartesi günü duyduk ama pazar günü lekelenme oldu pazartesi doktora gittik kese yanı kanama alanı oluşmuş fitil başlattı ve iğne oldum evde yatıyorum bol su tüketiyorum pazartesi kontrolüm var inşallah düzelmiştir🙏 siz kalp atışı duydunuz mu
Frowerrbaby Htcnur benimde 6+5 geçen hafta kalp atışı ve keseyi gördüm .halsizlik uyuma isteği bide bulantı var
Gul45 Htcnur 6+4 bugün randevüm inşallah duyarım göğüs hassasiyetim mide bulantısı hissi başka bir belirti yok daha
Bernuska Günaydın. 6+4 olduk artık. Son 2-3 gündür kramplarım var. Henüz kalp atışı için gitmedik 31 ekimde gidicez :) vakit geçmiyor
Otherozge Htcnur 6+3 üm bu hafta duyduk kalp atışını.mide bulantısı halsizlik 🥲 ilaç kullanıyorum cok faydası olmadı
mineoksuz11 Htcnur aynıyız :) geçen gün kontrolde ikiz olduğunu öğrendik bakalım kalp atışlarını da duyduk inşallah sağlıkla gelsin hepsi
Htcnur Kalp atisini bende duydum cok sukur sali gunu ama kasiklarimda kramlar surekli giriyor mide bulantisi cok fena ilac verdi prilam diye oda uyku yapiyor bende durumlar boyle bide surekli adet olcakmis gibi agri var
1zehratun 6+6 yız kalp atışı duyuldu çok şükür🤲🏻 halsizlik uyku bulantı var prilam iyi geldi biraz kahvaltı vs yapabildim bir daha ki muayene ne zaman gideceksiniz
Ymnjunior 6+2 deyim lekelenmelerim oluyor sabah kalktığımda görüyorum daha önce acile gittim bi sorun yok dendi yarın kontrolüm var kalp atışını duyucaz inşallah bi sorun olmaz