Aybarssmom_ Kızlar hamileliğimin neredeyse başından beri devlet hastanesinde hep bebeğim 5 gün falan önden gidiyor şeklinde gözüküyor ama özelde kendi doktorumda haftasında günü gününe gözüküyor bunun sebebi nedir
Dmlaay Aybarssmom_ ultrason cihazlarından doktorların ölçümlerinden hatta bebeğin duruşundan bile değişiyor hiç tedirgin olmayın 2 hafta önde veya geride olması çok normal 😌
Mrvcakatt Aybarssmom_ cihazdan kaynakli olabilir. Ama sey ben de ikisi de onde gozuktu biri 8 biri 10 arada 2 3 gun var sanirim kilo almis
Sitaree1 Cihazların farklı, eski-yeni olması. Bir de doktorum bizim işimiz sağlık ama bu ölçüm işi biraz matematiksel der ölçüm değerlerini girince istatiksel olarak ortalama bir değer hesaplarmış cihazlar. Her cihaz da aynı ölçmüyor tabii.
8mucizem8 Sitaree1 tıp sağlık okurken sayısal ağırlıklıya giriyor ama niye böyle bir cümle kullanmışsa anlayamadım