Utugcu Merhaba arkadaşlar 31. Haftamdayım ,2 gündür karnımda aşırı bi gerginlik ve ben hareket ettikçe karnım çok acıyor,bu normal midir,başınıza geldi mi?
Mells Utugcu ahhh ahh benimde öyle 31. Haftaya daha yeni girdim çok gerildi bi günde acıyor rahat haraket edemiyorum :(
Utugcu Pekinseyma bunun bi çaresi yok sanırım hiç bir şekilde azalmıyor ,acaba iç karnım küçükte bebek büyüdüğü için mi baskı ve gerginlik yapıyor
Utugcu Dayanamadım ağrılara doktora gittik serum verdiler ntsye bağladılar ama bi sıkıntı yokmuş çok şükür