hopefortomorrows Ege_mommyy_11 @Noktacik bu kiloları gördüm rahatladım. 31.haftadayız uygulama 1400 olmalı diyor. İyi de bebeğim 4 hafta önce kontrole gidince 1250 idi. Allah’ım çok iri galiba bugün kontrolüm var iki falan olmuşsa diye endişelendim. Demek ki aşağı yukarı böyle. Ama bakalım doktor ne diyecek
Ege_mommyy_11 hopefortomorrows ya bana da kg az gbi gelmişti 🤣🤣🤣 bu platformdaki bebeler çok iri çünkü 🤣
Noktacik Bu hopefortomorrows bu uygulama kilo konusunda 1 hafta geriden geliyor. Sırf kilo boy takibi için banu çiftçinin uygulamasını indirdm ben
Birannis Tam 30 da gittim geçen hafta 1450 gr di bugün tam 31 olduk 2 hafta sonra kontrol var bakalım kaç olacak
Patatesliyumutta Bende 30+3 de gitmiştim en son, boyu 43 cm kilosu içinde 1820 gram demişti. Pazartesi 33 haftalık oluyorum o gün kontrolüm var bakalım ne kadar olmuş